lauantai 25. huhtikuuta 2015

25/4

Hejj på er,
Helt löjligt hur mycket det kan hända på endast en vecka. Har haft flera exkursioner med skolan, träffat vänner, träffat my människor, haft familjekvällar och allt annat mellan himmel och jord. Igår var helt klart en av de bättre dagarna. Började med någon timme i skolan men slutade väldigt tidigt. Var en så fin dag så bestämde mej för att ta en sväng till stranden förrän jag gick hem. Så satt där med musik och gjorde lite skolarbeten och talade med en vän som också var där då han skippade skolan för att gå surfa jajajaja. Kom hem vid halva dagen och de följande tre timmarna var de stressigaste i mitt liv. Det var telefonsamtal och emails hit och dit och jag bara gick omkring i huset helt super stressad (vilket ju då syrran tyckte var otroligt komiskt så hon stod där och skrattade åt mej). Äntligen så fick jag då det svaret jag ville ha, så kl 3 bar det av till Piarle, kan fortfanade inte tro att det är sant!! Tog alltså min första (och sista för den delen) tatuering, är helt KÄR i den, den blev helt perfekt. Dock var det de plågsammaste 45 minutrarna i mitt liv.
Nå kom sedan hem, åt lite sen lunch och hängde med familjen några timmar. Sedan sprang jag iväg till Telegrafia för att hänga en stund med flickorna innan det blev dags för middag med Jaime. Hängde relativt länge i restaurangen och bara talade, varefter vi gick till stranden och hängde där en stund, det fanns ganska mycket att catcha up då vi inte hade setts på en tid. Fick även en spontan idé att ringa till Robbie, så vi skypade med honom typ en timme. Helt löjligt hur man kan sakna någon så otroligt mycket, fast de inte ens har gått så lång tid sedan vi sågs. Men var helt SUPER att få tala med honom också :3
Så kvällen blev inte sen alls, var hemma redan vid halv två tiden. Men en helt super dag måste jag säga :)

Dagens planer är att gå på kaffe med E, och så måste jag köpa några grejer för tatueringen. Annars blir det inte något speciellt, har lite skolarbeten och sådant som jag ska försöka slutföra så ska försöka studera lite också.
Tyvärr har jag inga foton då telefjongen min raderade ALLA foton, över 3000. Härligt.

Men hörni ha en bra lördag!
-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti