sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

12/4

Hejj
Har gjort en jätte fin video på spanska, men för att det tar så himla läge att ladda upp den på både YouTube och videofyme så kan det hända att den aldrig hittar sig ända fram till bloggen :( men ei se mitään
Veckan var ganska lugn, var riktigt förkyld med feber och allt, så dagarna bestod så gott som bara av att gå till skolan och sedan komma hem och sova. Gick dock en kväll på bio med en kompis och kom till TC ett antal gånger. Nu på veckoslutet kände jag mig lite bättre, så har varit mera ute med vänner. Igår kom vi först till stan med Eléa och gick omkring, varefter vi åt middag med Jaime. Det är helt super länge sen jag sett honom, så när E sedan for hem så stannade vi ute och talade till typ ett på natten. Vet inte hur jag klarat mig så länge utan honom jajajaja.
Idag blev det en ganska så tidig väckning (eller tidig för mig) då vi hade planerat att gå till stranden med Jaime. Träffades tolv tiden och hängde sedan ute tills typ tre, då han gick hem och jag kom in till stan för att luncha med flickorna. Så har egentligen tagit det lugnt hela veckan, inget festande eller sånt, satsar på att bli av med förkylningen nu först.
Nästa vecka blir en kort skolvecka, för på torsdagen åker jag till Madrid! Annars så blir det säkert mycket chillande på stranden samt studerande för Delen.
Har tyvärr inga bilder nu men lovar att försöka ta några bilder till nästa inlägg.

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti