perjantai 7. marraskuuta 2014

Fredag

Är helt mega confused nu när alla börjar uppdatera facebook och instagram om hur första snön kommer och hur vintern har kommit. Det har liksom först nu slagit mej att jag ju inte kommer se snö på en god tid. Vet inte om jag liksom direkt saknar snön, men det är ju lite annorlunda att fira jul och sådant i typ regn eller så. Här är ju då också kallt, och man märker det speciellt bra då husen INTE är utrustade för något annat än +30°. Dvs är det bara att sätta på sig allt man äger och hoppas på att inte frysa ihjäl xD. Okej överdrivet kanske, men kylan märks här på ett helt annat sätt, ibland är det t.o.m kallare här hemma än vad det är ute på gatan.
Men nog om det, dagens planer är att dra mig till skolan om en stund, bestämde mig för att bara gå en halv dag då jag fortfaranfe inte kan sitta upp så länge utan smärta. På kvällen blir det eventuellt utegång till gamla staden för att skaffa lite grejer, men det återstår att se. Fick ju som sagt bort alla nitar igår, och de sade att jag skulle ta det lite lugnt nu första 24 h. Men för att vara exakt, så tar de timmarna ju slut kl. 14, så efter det kan ja börja leva livet igen xD nånejj, men börjar bli ganska le på att inte kunna göra något.
Men nu måste jag börja dra mig till skolan, ha en bra fredag alla ni! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti