keskiviikko 17. syyskuuta 2014

like a mönkijä, unto on MISSÄ?, smurfpower

Hejj :)
OM 48 TIMMAR ÄR JAG I SPANIEN!!! Det är jätte konstigt att tänka så, men det är å andra sida så skönt att det Äntligen är min tur att åka :-) idag har jag sagt hejdå åt för många viktiga människor. Började med ett besök till skolan, sista gången med fina Böllis :'(. Efter det åkte jag hem och lagade churros (funny story xD) och sedan bar det av till Deli för att träffa finafina Anna. Vi pratade bort några timmar och sedan var det dags för det förfärliga. Att säga hejda åt min smurffis. Det blev ganska kvickt, bättre så. Fick också en jätte fin present av henne, en riktigt Unik smurfbag xD efter dehär så gick jag vidare till Unccan. Där hängde jag resten av kvällen. Vi hade helt jätte roligt, och jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig utan dem i inte ett år. Det är liksom min andra familj, dom känner mej in och ut och jag dem. Ville bara börja gråta då jag måste säga hejda, men lyckades keep it together. Fick helt super fina presenter av dem, alltså helt otroligt fint <3 jag är faktiskt lyckligt lottad att få ha så fina människor omkring mej:)
När jag kom hem så väntade ännu ett fint brev här, tack! Du vet hur mycket du betyder för mej <3 soulmates forever
Morgondagens planer är ganska HC. På morgonen ska jag till Hanna på morgonmål, sista gången jag ser den tjejen också <3. Sedan blir det lite skolgrejer, packande och på eftermiddagen ska jag ännu på kaffe med the J's (xD). Senare blir det middag och bowling med familjen.
Så att sånt. Sedan är det bara att åka iväg o.O men jag har väntat på det här SÅ länge, är helt mega taggad :--)



-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti