torstai 4. syyskuuta 2014

¡Hola todos!

Holaa!
¿Cómo estáis? ¿Bien?
Okej men påriktigt nu xD
Livet rullar bra här på den här sidan av skärmen, hoppas ni har det bra också. Har hunnit med en massa den här veckan, och den lär bli bara bättre. Jag är helt super taggad för vi har ett info tillfälle idag om utbytesåret i Spanien!! Så jag ska snabbt ta en titt i skolan och sedan åka iväg till stan, mega super taggad :)
Imorgon är det ledig dag, så det får bli gym på morgonen och senare blir det första disco för hösten på U! Så dit ska jag definitivt, det är också det ända disco som jag kan vara med på under ett år framåt :( men det ska bli super! 
På lördagen (ifall väderleken håller och det inte blir några förändringar i vindarna) så ska vi åka ut till holmen en sista gång. Alltså det är liksom min "happy place", älskar den holmen <3
Inte så mycket annat, bloggandet kommer eventuellt lida nu framöver lite. Orsaken är att jag fick en ny telefon (KÄRLEK) och kan inte blogga från den tillsvidare, så kan endast blogga från dator eller iPad. Men jag ska försöka hålla er uppdaterade nu och då.
Ha en bra torsdag! :)

Bara något för att pigga upp er dag xD


-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti