lauantai 13. syyskuuta 2014

el último sábado en Finlandia

¡Hola guapos!
Ahora yo estoy MUUUYYY nerviosa, porque ¡es sólo seis días antes yo voy a ir a España! Estoy muy contenta para este, pero muy nerviosa tambien. Quiero ir ahora, pero no quiero dejar mis amigos y familia aquí. 
Men back to business.
Den här veckan har bara flugit förbi och jag har ingen koll på vad som har hänt vilken dag. Jag har hunnit med att träffa min gudfar och min kusin, tränat, gått i skolan, varit på U, städat, träffat H och massor annat. Igår firade vi mina föräldrars bröllopsdag med att gå ut och äta till den sötaste restaurangen ever! Helt mega god mat också :) 
Men det känns helt otroligt konstigt att jag nu redan har börjat säga hejdå till människor. De liksom "hejdå vi ses om 10 månader", de bara på något sätt konstigt. Och då gör det bara mitt åkande mer konkret och man förstår att jag på riktigt har under en vecka kvar i Finland. Men alltså jag är SÅÅ taggad!! Längtar dock tills måndagen är över, sedan kan jag på riktigt börja förbereda mig. Skriver nämligen geografi-provet på måndagen och stressar helt otroligt mycket för det, jag har ju liksom inte riktigt chansen för omtagning xD men när provet är över så är allt bra. Så blir säkert bättre uppdatering efter måndagen igen. 

Och hej BTW! Jag ska imorgon till Myyrmäen kirppis och sälja bort massor fina kläder för omänskligt låga priser, så välkomna dit bara xD 

Men anyway, ha ett bra veckoslut!

XDDD
Min känsla just nu.

-J


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti