sunnuntai 28. syyskuuta 2014

28/9

Tänker skriva kort,
Dagen började lite gråtit, men vi fick ett gott skratt till det efteråt. Gick ut och gå med min hostpappa och syster. Vi gick till gamla delen av staden och vandrade omkring. Gick bl.a till ett museum och till ett slags gammalt "slott". Kom hem, åt lunch och gick vidare till playan med M och T. Somnade i solen och ser därför ut som en tomat. När jag kom hem så började jag känna mej lite gråtig igen, så bestämde mig för att jag ville skypa hem. Som jag trodde, så mådde jag mycket bättre efter att ha fått tala med mamma och pappa (samt bytt två ord med Micke xD). Men all in all en bra dag, eller en bättre dag.




Staden sett från "slott" grejen i gamla staden. 

Gamla staden (jätte söta gamla byggnader och små gator, som i någon gammal spansk film)

Cádiz på kvällen, sett från köpcentret Bahía Sur 

Ifall ni inte förstod så är detta en bild på mina fötter xD nä men vattnet är faktiskt jätte varmt här (fast det är Atlanten). Ända dåliga är bara att det finns massor med sjögräs överallt >.<
Jag och min hostsyster på museo del títere 
-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti