tiistai 19. elokuuta 2014

¡31 días!

Mina krafter har legat på nivå 0 nu en tid, så bloggandet har fått lida. Men så fort jag börjar må lite bättre (och får min röst tillbaka för den delen också) så ska jag blogga bättre, kanske även göra ett nytt videoinlägg då det förra inte var någon succé xD
Men veckan (det är ju faktiskt först tisdag idag förstod jag just XD) har bestått av skola (haha just kiddin', har varit i skolan en timme xD), lite barnvaktning och en del träning. Även träningen har nu från och med idag fått ta en paus, tills jag blir lite friskare (och inte håller på hosta ut mina lungor då jag länkar som igår....) 
Men annars så är det fint,

för att, drumroll please........
OM EXAKT EN MÅNAD ÅKER JAG TILL SPANIEN!!! Alltså jag är så övertaggad! Det finns såklart ännu massor att göra och så, men it gets closer every day och jag börjar småningom bli lite nervös!!
Men väntar så OTROLIGT mycket! :--)

Mirrorselfie före länk med min räddare, THE one and only Celsius

Annan mirorselfie före skolan börja xD

Och bara för att det är så awesome <3 

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti