perjantai 29. elokuuta 2014

3 semanas!!!

Så ja tänkte lite breefa om va som har hänt här på senaste tiden. Jag har varit (är fortfarande lite) sjuk jätte länge, nästan två veckor för att vara exakt. Började med halsont och blev tillslut någon form av bihåleinflammation. Nåmen, proppade i mej massvis med mediciner och nu börjar jag må bättre (fast jag fortfarande proppar i mej mediciner var och varannan timme). Lyckades dock dra mej till mina lektioner samt till jobbet. Så riktigt lyckat enligt mej, är ganska stolt xD

Igår hann jag även med massor grejer! Åkte till Sello och skaffade saker som behövs för utbyter, sade upp mitt kontrakt på gymmet (som tur passade vi att jag får gå där ända tills jag åker <3) och skaffade efter det världens SKÖNASTE verkkaren, love at first sight xD
Efteråt träffade jag fina Anna via kaffe, vi pratade bort nästan två timmar! Var helt super att se min smurffis igen :--)
Annars så har jag bara varit hemm, kollar på TW och Serranon perhe. Och försökt att inte hosta ut mina lungor. Åkte också idag lite extempore till flygfältet och möta min småkusin, som kom hem efter att ha "sommar"jobbat utomlands nu två månader, vilket var jätte kul! Har inte sett henne heller på länge.

Veckoslutets planer är ännu lite uppe, imorgon har min kusinvitamin konfirmation, så dagen spenderas där. På kvällen åker vi kanske och segla, men ifall inte så är jag lös och ledig på kvällen. På söndagen har vi i varje fall planerat åka ut, vet inte ännu om vi far med stora eller lilla båten, det får vi se.

Inget mer, ska försöka uppdatera bättre då jag blir av med flunssan och har mer energi!!


-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti