sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Mi amiga mejor

Halloj :)
Helt otroligt hur mycket man kan få gjort på en dag! Och ännu med knappa fem timmars sömn! Vaknade alltså relativt tidigt idag och drog av till gymmet för ett mördar ben-pass. Hade planerat dra core träning idag, men då det inte riktigt fanns ordentligt med plats (alla andra hade tydligen bestämt samma som jag) så fick de bli legday. Men riktigt riktigt lyckat pass! Fick ännu den fina idén att länka hem från gymmet (typ 7km). Inte en så stor succé efter passet... Fick mjuka upp benen med powerwalk första kilometern, men efter att jag kunde gå som en normal människa igen lyckades länkandet rätt så fint :)
Hemma var det att gå ut med hundarna, packa upp väskan från resan, packa väska tills imorgon och nu på kvällen hann jag ännu träffa finaste Stella (http://tennesseestella.forme.se <- kolla in hennes fina blogg!) ! De helt otroligt hur mycket ja kommer att sakna denhär tjejen när vi skiljs åt!! De helt konstigt att tänka sig ett år utan min Estrellita-moskito <3
Men nu *måste* jag gå lägga mej, har en hel del sovande att ta igen från resan...

De bra när vi inte har setts på nästan två veckor, man skulle tro att det finns massor att tala om, men vad gör vi? Vi kollar på Ylvis elevator pranks!!xD           Te amo siempre <3 du e helt härlig 


-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti