sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

MALLORCA 7-14.6.2014


Holaa guapooos :)
Bloggen har stått tom en tid, men för en gångs skull finna det en giltig orsak! Kom idag på natten hem från en veckas härlig semester på Mallorca. Vi åkte alltså förra lördagen mot Palma Nova, HÄRLIGT STÄLLE. Hela veckan bestod ganska långt av att sola, simma, sola, simma, spela fotis/lentis (me snygga spanjorer o britter) o sola ännu lite. På dagarna va de närmare 30-40 grader och på kvällarna kring 20. Vattnet var också helt ljuvligt, kring 25 grader <3
Mest var vi alltså vid stranden, men han även med ett besök till Palma samt till grannbyn Magaluf, med BCM i siktet, SÅ COOLT!! En härlig resa, de är det ända jag kan konstatera!
Det var första gången för mig på Mallorca men defifinitivt inte sista!! Nästa år blir de säkert igen en resa dit, eller senast om två år. Då underlättas ju situationen lite då man kan spanska bättre, i och för sig var jag chockerad av hur bra jag klarade mig med alla spanjorer, jag förstod dem och de mej (på spanska då alltså).

Tyvärr är jag jätte dålig på att fota på resor, jag fokuserar bara på att njuta själv :-) men lyckades skrapa ihop lite bilder:



      MALLORCA 2014

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti