tiistai 20. toukokuuta 2014

El verano está aquí!!

Holaa!
Känns som om tiden bara flyger iväg och jag hinner inte med ens hälften av vad jag borde! Knappt en och en halv vecka så är det redan sommarlov! Nu är det då ingen skola mera, ett antal prov ligger dock framför... Försöker mitt bästa för att öva, men de finns så mycket annat att göra och jag måste prioritera ibland ;)
Som rubriken säger så är det äntligen sommar här! Solen skiner för fullt, vilket gör provläsningen mycke trevligare då man kan ligga ute i solen :)

Hinner inte skriva mer nu, för nu gäller det att läsa Miljöekologi, som faktiskt (believe it or not) är ganska intressant! 



Dagens outfit (ignorera mitt vackra ansikte)

Första ordentliga seglingen med Elle bakom, I VÄNTAN PÅ NÄSTA <3

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti